Followers

Showing posts with label homestay. Show all posts
Showing posts with label homestay. Show all posts

Friday, 27 June 2014

PERTH SPECIAL! | THANKS A ZILLION!

Salam semua... *Ish mana boleh, bukan muhrim(ari tu terkena dengan kawan dalam watsapp T__T)
Okies... sebab ramai blogger yang datang berkunjung ke blog gua ni dan dah 2 blogger petik nama gua setakat yang gua perasan iaitu Wanderlust DJ <--- klik. dan  Jari Manis <---klik. Thanks a zillion! maka gua akan menulis la pulok malam ni kasi sempurna satu entry.

Thanks kepada Hamizah @ photog utk blog mamaikakijalan.blogspot.com kerana sudi jumpa saya di KT hari tu utk sembang pasal itinerary Yokosho Japan 2015 kami.

Tak dilupakan... special thanks kepada Hasni. You are the best. Happy saya dapat Postcard ni dari India.. seperti kata Ein.. sesuatu sangat.. haha...



Postcard ni dah habis pusing satu india you oulsss... hehe... thanks.

Pretty much itu jer buat masa ni.. semua kena ingat, saya baru lagi dlm bidang blogging ni so xder la banyak lagi orang nak anta apa2 kat saya sebagai ole2 ketika mereka berjimbara dibumi lain.

Special thanks to Auntie Zainon dan suami kerana sudi menjemput kami datang berbuka di rumah mereka pada 1st Ramadhan 2013. Makanan sume makanan Arab kecuali ikan pekasam sebab suami Auntie ni mmg orang arab. Sedap sangat!!! Happy!!! Weee... punya la banyak makanan sampai botek2 makan...

Mereka pick us up quite early so sementara tunggu Maghrib tu kami pun pusing2 la kawasan sekitar rumah Auntie ni.. cantik sangatt.... adoiii.... best sangat2...  (girl-ish sangat :p) sebenarnya kami takde idea kat mana tempat ni sebenarnya. Ada Auntie Zainon bagi alamat but Ive lost it somewhere. Ini adalah sebahagian dari the famous Swan River!


Property by the lake



Sunset... hampir waktu berbuka la ni. 


Cantik bunga2.. 

Ni rumah Auntie Zainon dan bahagian atas rumah ni dia buat homestay.. so sape2 yang rasa nak dok luar dari perth dan kat tempat yang super cantik ni... PM jer saya dengan email address nanti saya forwardkan.. mmg best sangat2.. i tell you. 

Ini gambar kejiranan tu dari seberang tasik.. 
So sampai sini sahaja posting saya buat kali ni. Thanks sebab sudi singgah. Semoga berjumpa lagi di blogpost seterusnya... bubyeeee.... wslm :D



"We at sifusempoi try to bring out the best in every journey that we took though we are not guaranteeing that this will work for everyone but we believe it will work on most people. Throughout writing this blog we might give incorrect information or misinterpretation of subjects so we advice you not to depend solely on this blog. However we promise that it is in our best interest to give the most accurate information as possible. We are not an official source for any tourism, shops, company nor country and what we promote here are solely based on our journey and expectations. When we post anything about food, we DO NOT RECOMMEND it to anyone. We are just saying that we ate there and we believe its OK to eat there. Most of the picture I've watermark are copyright of SifuFoto, SifuSempoi, Oh!Photography and all its partners. Thank you for reading and please spread the word about our blog as a token of appreciation. Roger and Out."